Odins gate, 0266 Oslo
Innsikt
Innsikt i bedriftens faktiske utfordringer er viktig før man kan lage en strategi.

Vi starter alltid med å få innsikt bedriftens utfordringer

Vet du hva de faktiske utfordringene i bedriften er? Et godt eksempel er at du som daglig leder eller eier mener det er for lite salg i butikken. Dere forsøker å lage en god strategi, iverksetter annonsering basert på strategien, og venter på resultater. Uten en riktig innsikt eller riktig strategi. Samtidig ser dere at konkurrenten stadig har besøk i butikken, men hos dere uteblir det beste resultatet. De beste omsetningsdagene er kun når dere har varer på tilbud.

Grunnene kan være mange, men ofte ser vi at ledelsen ikke har gitt god nok opplæring i salg til de ansatte. Så det viser seg at problemet er ikke trafikken til nettsiden eller i butikken, fordi den er der. Men de ansatte føler seg ukomfortable med direkte salg eller kundeservice når det kommer noen inn i butikken.

Andre årsaker kan være at folk forbinder butikken med salg av billige varer, og dermed kun kommer når dette skjer. Mens hos konkurrenten er salget jevnt høyt.

A

Hva er viktig med innsikt?

Der mange, byråer og bedrifter, starter direkte med enten markedsplanen og publiserings plan, eller markedsføringen, starter vi alltid med innsikt for å avdekke de faktiske utfordringen til bedriften. Det er liten vits å iverksette produksjon av markedsplan eller annonser, hvis det ikke er der skoen trykker. Innsikt i bedriften hjelper oss med å forstå bedre hvordan vi kan hjelpe bedriften på best mulig måte.

Grunner

Hvis vi får avdekket at flere av de ansatte ikke helt forstår bedriftens målsetninger eller verdier, hjelper det heller ikke med verdens beste produkter eller priser i butikken, når det kommer kunder inn i butikken. Kundene ønsker å få hjelp til å få løst sitt problem eller ønske. Det samme ønsker vi for våre kunder. Dermed vil vårt samarbeid starte med en innsiktsanalyse.

Når vi har avdekket alle ønskene og utfordringene, kan vi komme i gang med utvikling av en markedsstrategi og utforming av annonsemateriell.

6 steg for vår fremgangsmåte
  • Innsikt i bedriftens faktiske utfordringer
  • Innsikt i bedriftens målsetninger og ønsker
  • Markedsstrategi
  • Visuell identitet
  • Produksjon av annonsemateriell
  • Annonsering

Erfaring

Det er lett for en bedrftseier å si at man ikke har behov for hjelp, eller at det ikke er utfordringer i en bedrift. I de fleste tilfeller er det både sunt og godt å få sett på bedriften med utenforståendes øyne, for å avdekke hvor skoen trykker. Det kan være så enkelt som at budsjettet dere har brukt ikke er tilstrekkelig til å kunne oppnå bedriftens uttalte mål.

Vi ønsker alltid å gjøre en best mulig jobb for kundene våre. Det innebærer at den grunnleggende jobben med innsikt for å forstå bedriften er ekstremt viktig, slik at det blir enklere å gjenomføre en markedsplan og annonsering. Kontakt en av våre rådgivere for å få hjelp.

Innsikt:
“Der mange starter direkte med markedsføring, starter vi alltid med innsikt i bedriftens utfordringer” 
google-site-verification: googled443dbf839a611b5.html
Personvern Preferanser
Når du besøker vår nettside, kan det hende at det lagres informasjon gjennom nettleseren, gjennom et spesifikt tjeneste, vanligvis informasjonskapsler. Her kan du endre dine preferanser. Vennligst husk at ved å blokkere noen typer informasjonskapsler, kan det ha innvirkning på opplevelsen av vår nettside og tjenestene vi tilbyr.