Odins gate, 0266 Oslo
WHY?
Vi skaper uforglemmelige øyeblikk, la oss skape dem sammen
FORSTÅ, BLI ENDA BEDRE, MOTIVER DINE KOLLEGAER OG BRING MORGENDAGEN NÆRMERE.

Vi hjelper og bistår handelsaktører med verdiforslag som er relevant for målgruppen(e) og deres preferanser og endret handlemønster. I tråd med deres bedrifts DNA.

WHY?

Vi har et brennende ønske om og delta i den massive restruktureringen som norsk detaljhandel nå står ovenfor. I form av verdifull innsikt og leveranser som imøtekommer de kraftfulle trendene, styrt av teknologi og endrede forbrukerpreferanser.

HOW?

Våre kjerneverdier er ryggraden i alt vi gjør og ligger i vårt DNA. Ved og være disiplinerte til våres verdier, bringer våres åpenhet, nysgjerrighet og handlekraft både oss, våre samarbeidspartnere og kunder fremover i riktig retning.

WHAT?

Affect Performance er konsistent i hva vi gjør og kommuniserer til omverden. Sammen skaper vi en autentisk kultur for et bedre handelssamfunn, gjennom viktige aktører i offentlig og privat næringsliv og fornøyde sluttkunder.

Våre mest etterspurte tjenester:
  • Innsikt, analyser, workshops
  • Strategier og markedsplan
  • Visuell og grafisk design
  • Posisjonering og branding
  • Kurs og rådgivning
  • Hjemmesider, nettbutikker og applikasjoner
  • Søkemotor optimalisering
  • Annonsering
  • Event i butikk/ showroom og pop-up stores

For mer avanserte hjemmesider, nettbutikker og applikasjoner, benytter vi vår samarbeidspartner med lang erfaring, skalerbar utviklings ressurser og konkurransedyktige priser.

VÅRE KJERNE- VERDIER
Våre kjerneverdier er ryggraden i alt vi gjør og ligger i vårt DNA.
ÅPENHET
Åpenhet gjenspeiler at vi er mot andre, slik vi ønsker at andre skal være mot oss. Derfor er vi alltid transparente og ærlige ved at vi tør å si hva vi mener. Det bør være rom for diskusjon og konstruktiv kritikk begge veier, dersom det er godt ment og fører til et bedre resultat.
NYSGJERRIGE
Som bedrift drives og motiveres vi av å samarbeide med mennesker, lære oss nye ting og utvikle oss gjennom innovasjon av det som er praktisk mulig og til fordel for alle parter.
HANDLINGSKRAFTIG
Et nytt kundeforhold er basert på kjemi og tillit til at vi sammen har både drivkraften, viljen og evnen til å gjennomføre nødvendige tiltak og aktiviteter. Derfor tenker vi langsiktig når vi takker ja til nye oppdrag, og lover ikke mer enn hva som er mulig.
VERDIBASERT  MARKEDSFØRING
Vi er komittet til å forvalte våre kunders markedsbudsjett i tråd med deres ønsker og våre felles mål!
HVORFOR VELGE OSS

Hva er avgjørende for at du skal velge Affect Performances som samarbeidspartner? Vi mener selv at høy kompetanse, kvalitet, fleksibilitet og god kundeservice er nøkkelfaktorer som vi som byrå har. Vi har tre viktige hovedfokus:

FORSTÅELSE

Mange byråer eller leverandører benytter faguttrykk og pakker deres priser inn i uoversiktlige tilbud. Av erfaring har flere av de kundene vi overtar hatt negativ erfaring allerede fra starten av.

Det er ikke bare viktig å forstå kundens faktiske behov, men også la seg bli forstått. Vi lager et kart, men sammen går vi stien til målene man setter seg.

FORBEDRING

Det er alltid rom for forbedring, men det er oftest vanskelig å vite hvor man skal starte. Derfor starter vi alltid med et innsiktsmøte, for å bli kjent med deres nå-situasjon, basert på hva som er blitt gjort og hvilke mål man ser for seg i fremtiden.

En fremdriftsplan går ut på å nå det langsiktige målet, men delt opp i flere faser av nødvendige tiltak for å komme dit.

KONVERTERING

Virksomheten investerer både tid og penger, det er derfor viktig at lederne kan følge med og forstå hvilke resultater vi som byrå skaper. Derfor må man ha målbare mål (KPI) i form av konverteringer. Det betyr rett og slett at man oppnår ønskede handlinger som resulterer i gitte mål.

Eks. på slike konverteringer; antall påmeldinger, kundehenvendelser, salg

google-site-verification: googled443dbf839a611b5.html
Personvern Preferanser
Når du besøker vår nettside, kan det hende at det lagres informasjon gjennom nettleseren, gjennom et spesifikt tjeneste, vanligvis informasjonskapsler. Her kan du endre dine preferanser. Vennligst husk at ved å blokkere noen typer informasjonskapsler, kan det ha innvirkning på opplevelsen av vår nettside og tjenestene vi tilbyr.